سه‌شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ |۳۰ محرم ۱۴۴۶ | Aug 6, 2024
کد خبر: 1175025
۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۳
ل

حوزه / رئیس کمیته امداد منطقه دو بندرعباس گفت: در ایام ماه محرم، با اجرای پویش "به عشق حسین (ع) " تعداد ۶۶ حامی جدید جهت دستگیری از ایتام به طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد منطقه دو بندرعباس پیوستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد هرمزگان، محمود جاودان رئیس کمیته امداد منطقه دو بندرعباس اظهار داشت: پویش به عشق حسین(ع) در راستای حمایت و دستگیری از کودکان یتیم و نیازمند در ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) همزمان با سراسر استان در حوزه فعالیت کمیته امداد منطقه ۲ بندرعباس نیز اجرا شد که با پیگیری‌های انجام شده در قالب این پویش، تعداد ۶۶ حامی جدید به طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد پیوستند.

جاودان افزود: این تعداد حامی، حمایت مادی و معنوی از ۱۱۰ فرزند خانواده‌های ایتام و محسنین نیازمند را برعهده گرفته‌اند و همچنین این حامیان نیک اندیش تا کنون مبلغ ۲۲ میلیون تومان به صورت نقدی جهت حمایت و رفع مشکلات این فرزندان به حساب آنان واریز نموده‌اند.

رئیس کمیته امداد منطقه دو بندرعباس ادامه داد: در سال جاری مشارکت مردم در پویش به عشق حسین(ع) در ایام محرم نسبت به سال گذشته ۵۷ درصد رشد داشته و نشان از افزایش اعتماد عمومی به این نهاد مقدس دارد که همواره هدفش دستگیری از نیازمندان و توانمند سازی اقشار نیازمند و محرومین جامعه به‌ویژه خانواده‌های ایتام و محسنین بوده است.

گفتنی است مردم استان می‌توانند با ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۶ در حمایت از ایتام و فرزندان محسنین مشارکت نمایند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha